.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
خبر شمال نیوز کار ساز شد ؛
مساعدت ویژه استاندار به خبرنگار پیشکسوت رامسری
در پی درج درد نامه ای از خبرنگار پیشکسوت که هم اینک در تخت بیمارستان امام سجاد (ع) رامسر با بیماری دیابت دست و پنجه نرم می نماید، مهندس طاهایی استاندار مازندران دستور کمک ...
مساعدت ویژه استاندار به خبرنگار پیشکسوت رامسری

در پی درج درد نامه ای از خبرنگار پیشکسوت رامسری ( عباس احمدی ماچیانی) در شمال نیوز با عنوان "خبرنگاری که از غم روزگار بر زمین افتاده ! " در خصوص علی مصباح شهرستانی که هم اینک در تخت بیمارستان امام سجاد (ع) رامسر با بیماری دیابت دست و پنجه نرم می نماید، مهندس طاهایی استاندار مازندران امروز دستور کمک بلا عوض به مبلغ 2 میلیون تومان را صادر ،همچنین از سوی درباری مسئول کانون کارفرمایان استان نیز مبلغ یک میلیون تومان در نظر گرفته شد .

شمال نیوز ضمن عمل به رسالت انسانی و حرفه ایی خود ضمن تشکر از همه کسانی که فریاد مظلومیت خبرنگاران این بیدارگران عرصه اجتماعی را به گوش مسولان می رساند از دغدغه استاندار مازندران در حل مشکلات جامعه خبری استان صثمیمانه سپاسگزاری دارد امید است چنین خبرنگاران پیشکسوتی که عمری را در راه انتقال خبر صرف نموده اند مورد توجه قرار گرفته و دغدغه نیازهای اولیه از جمله خانه و سرپناه نداشته باشند.

لازم به یاد آوری است این دردنامه از حال و روز یک خبرنگار که رسا و گویا بازگو شده بود بسیار مورد توجه کابران فهیم و بویژه مازندرانی های عزیز قرار گرفت .

برای علی مصباح همکار عزیز آرزوی شفای عاجل داریم.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 27 آذر 1390
استمداد از رسانه ها و خبرنگاران محترم :
آقای کریمی بعنوان استاندار قبلی مازندران ساختمان بیمه مرکزی ایران در بلوار آزادی ساری را با مجوز شهرداری ساری افتتاح کردند و هم اکنون اهالی محل(کوی شهید خیری مقدم و کوی شهید کریمیان) با مشکل تردد ناشی از ترافیک و راه بندان اتومبیل های تصادفی داخل کوچه های باریک که محل زندگی مردم که از قشر محروم کارگرو همچنین خانواده های محترم شهدا و ایثارگران می باشند ، مواجه شدند . خواهشمند است خبرنگاران گزارش فوری تهیه کنند که این مجوز از شهرداری ساری چگونه اخذ شده است ؟
علی 30 آذر 1390
جناب استاندار عزیز،آیا مگر فقط این بنده خدا دیابت دارد.اگر کسی نتواند بیماری اش رااطلاع رسانی کند چه بکند.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.125 seconds.